Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij ELK doe je eenvoudig door onderstaande stappen te volgen.

- Plaats je artikel(en) in het winkelmandje
- Controleer je bestelling als je klaar bent met winkelen
- Klik op de knop ‘afrekenen’.
- Log in op jouw account of bestel zonder te registreren
- Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig het afleveradres als je dat wilt.
- Kloppen al je gegevens? Ga dan verder naar betaalmethode.
- Kies jouw favoriete manier van betalen en klik op ‘betalen’ om je bestelling te plaatsen.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Bestelling

Je kan 24 uur per dag en 7 dagen per week online winkelen bij ELK. 
Wij hebben de site zo ingericht dat bestellen bij ELK gemakkelijk is! 
Ondervindt je moeilijkheden tijdens het winkelen? Twijfel niet en neem contact met ons op. 
Wij zijn op dinsdag tot en met zaterdag te bereiken vanaf 09:30 - 17:30 uur via telefoonnummer +31 (0)529-434361of stuur een e-mail naar info@elkdalfsen.nl

 

Betaalmethoden

Betalen bij ELK  is mogelijk via: 
•iDEAL 
•Visa / Mastercard 

Het betaalverkeer via iDEAL, Visa/ Mastercard, heeft ELK online uitbesteed aan Mollie. 

 

Bezorging

• Gratis verzending vanaf €99,- op nieuwe collectie / niet afgeprijsde artikelen. (Verzendkosten voor bestellingen onder de €99,- bedragen €3,95) 
• Op sale/ afgeprijsde artikelen gelden standaard verzendkosten van € 3,95

Bezorging gemist?

Heb je de bezorger gemist? Geen probleem de bezorger zal het pakket voor een tweede keer aan bieden. Heb je de bezorger twee keer gemist, dan zal het pakket worden aangeboden op een PostNL afhaalpunt. De bezorger laat een bericht achter over het desbetreffende PostNL afhaalpunt. Het pakket zal 14 dagen worden aangeboden op het PostNL afhaalpunt. 

 

Afhalen in de winkel

Wil je liever de bestelling gratis afhalen bij ons in de winkel? Dat is geen probleem! Je kan bij ons terecht in de winkel aan de Wilhelminastraat 6, 7721 CH Dalfsen. Je krijgt van ons per mail/ telefoon bericht wanneer jouw bestelling bij ons klaar staat. De bestelling is alléén af te halen met de orderbevestiging. 

 

Bestellen en bezorgen

Let op, PostNL heeft momenteel te maken met extreme drukte. Jouw bestelling wordt op tijd door ons overgedragen aan PostNL, maar door deze enorme drukte kan jouw bestelling helaas vertraging oplopen bij PostNL. Wij vinden dit heel vervelend! Zodra we jouw pakket hebben overgedragen ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code. Deze code kun je gebruiken om jouw bestelling te volgen, via de app of de website van PostNL. Onze oprechte excuses voor het ongemak!